Fotosugen!!

Hejsan svejsan hahah!

Fotosugen är det rätta ordet för vad jag känner nu. Har verkligen lust att fota lite sommarkort tillsammans med Kepsen, Spike & Nina. Det blir troligtvis lite foton på Söndag för då ska kanske Emelie följa med och fota mig med någon fin sommar klänning. Vet ännu inte vilken det blir men ska testa mig fram, har en del klänningar hemma heh.

Någon mer är mig som är fotosugen?
Juste, imorgon ska jag troligtvis följa med Emelie till stallet och fota lite sommarbilder. Så vi får hoppas att det blir fina foton! Är ju grym på att fotografera och filma, eller vad säger ni?

Vad tycks om denna klänningen?



Inte den bästa om man säger så, men har tyvärr inga bilder på dem andra klänningarna, men kanske kommer ut imorgon! :)

Ha en fortsatt härlig kväll och en bra skoldag imorgon! Moahahah, tur att man är ledig ännu en dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0