Hiss/diss






Vad tycker ni om denna? Jag skulle behöva en sån så pappa kan hämta mig från stallet, hans allergi stoppar han just nu :(

Beskrivningen lyder ;

För dig som tröttnat på smutsiga kläder! En helt ny, snygg och praktisk produkt som har tagits fram för att hjälpa dig att hålla kläder, bil och hem rent från lukt, smuts och hästhår. En bekväm overall i speciellt material vilket är väldigt tunt och lätt att tvätta. Med dess unika passform och möjligheter till justering garanterar vi att den passar! 100% nylon. Tvätt 40º.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dock verkar den inte passa in till ridning, vilket vore en fördel. Dom har tänkt lite osmart.. Byter man om till ridkläder och sånt så blir man ju "hårig" igen? Eller är det bara jag som är ute och cyklar? Hade den suttit tajt så den gick att rida i hade det ju varit mycket smartare.

Tyvärr är jag inte villig att betela hela 499 kronor i till och med ett erbjudande, orginal priset ligger på 599 kronor på hööks.

Hade den som dagt gått och rida i hade det kanske varit något för mig hihi!

Så det blir väl en diss/hiss.

Vad tycker ni om denna produkt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0