Hoppningen.

Karro hjälpte mig idag med träningen och endligt mig gick det super.
I början  ville han inte jobba och var lite pigg men efter ett tag så gick han fint och tuggade på bettet.
Jag jobbade honom i trav och precis som förra gången så övade vi på tempot. Kortade och längde och tillsist så gick han super fint och verkligen trampade under sig ordentligt!

När vi hade jobbat honom i skritten och traven så gjorde vi lite galopp övningar. Och det gick också jätte bra, ärligt talat så viste jkag inte att han kunde galoppera så samlat. Han gick fint på tygeln på volten och jobbade verkligen med hela kroppen. Sedan så började vi travhoppa lite men vi övade på att han inte bara skulle rusa utan att han skulle vänta på min signal och tillslut så var han så duktig att han lyssnade på allt jag bad honom och det är ju så det skall vara!
Sedan så gjorde vi samma sak i galopp och hoppade lite. Och det var roligt att hoppa. Det var ett tag sedan eller jag har varit lite i skogen och byggt upp lite men det är ju inte samma sak.
När jag  hoppat lite så fick jag ta en konbination hhehe.. Och det gick också super så detta ridpasset var verkligen ett sådant lyckat pass! 

Två bilder jag tog idag.
och en på chilli

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!

Varför tar du inga ridbilder?Det har varit bilder på andra saker som man inte vill se, t.ex höbalar. Roligare att se ridbilder från dagen. Det förstör bloggen lite. Skulle du kunna fixa det?

2011-04-04 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0