Izabella gästbloggar !

Tjena, Bella här ! Anna och Emelie har bett mig gästblogga på deras blogg, snäll som jag är gör jag det såklart!
Iallafall, tänkte berätta lite om mig och min ridning.

Jag har ridit i ca 5 år, största delen på ridskola men nu rider jag en maxad c-ponny som heter Betty Boop. Hon är en fjordningskorsning, född 1993. Betty är väldigt pigg ponny, och hon har en hel del egna tankar när vi rider ut och vill helst springa den snabbaste vägen hem. Tyvärr ska jag bara rida henne två månader till, sen åker hon tillbaka till ridskolan som äger henne för ridläger och sen hyrs hon ut igen. Innan Betty red jag på Gunnebo ryttarsälskap,  men slutade för att jag inte tyckte det var så kul där. På Gunnebo red jag nästan hela tiden en annan maxad c-ponny vid namn Kasper, som tyvärr såldes för ett tag sen och är nu till salu igen.Han passade inte alls på ridskola och slängde bara av alla hela tiden. Jag går i samma skola som Anna och Emelie och i sommar ska vi på ridläger tillsammans.
Ponnyn jag rider just nu, Betty Boop.

<span style="font-size: medium;" mce_style="font-size: medium;">provrida söta betty på söndag, längtar ! :) <span style="font-family: webdings; color: #ff99cc;" mce_style="font-family: webdings; color: #ff99cc;">Y</span></span>


/ Bella


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade henne på mitt ridläger :D

2011-04-18 @ 21:48:17
Postat av: sannalitens.blogg.se

Ha en fin kväll sötnos :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-18 @ 23:08:42
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAg har haft henne på ridläger en utav dom mässt lärorika ponnyer ja ridit:D

2011-04-18 @ 23:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0