Kanske inte blir dem..

..Stövlarna jag velat ha under en lång period. Nu vet jag hur dem ser ut på och dem var inte så snygga då, vad jag tycker. Men har själv aldrig testat dem utan såg en tjej ha dem på mitt ridläger, dem såg ganska skrynkliga ut eller hur man ska säga. Så nu har jag bestämt mig att jag vill ha dem här istället, det stod faktiskt emmelan dessa två innan.

Dem jag alltod velat ha men inte vill ha längre:


Dem jag vill ha nu:

Innan stod ju det emallan dem här, och först ville jag ha dem översta eftersom att dem var lite biligare, men nu när jag vet hur dem ser ut på så har jag ångrat mig och bestämt att jag sparar några hundra mer och köper dessa!
Får se om det kanske blir ett par stövlar i Maj? Om pappa och mamma går med på det förstårs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0