Kommentar

Hej, fick en kommentar som jag skulle vilja svara på ! :)

Amanda om Dagens pass:
Hej!

Vill bara säga att du ser ut och vara lite hård i handen på de flesta bilderna, försök vinkla upp händerna så de är raka och rid mer med lillfingret istället för hela handen, det hjälpte mig!! :D Kram, har hästen varit en travare? Hon ser verkligen ut som en varmblodstravare! :)

Svar: Hehe, lite konstigt är det, när jag rider Nina blir jag lite hårdare i handen. Tror det kan vara för att jag måste hålla in henne hela tiden och ta och lätta. Men det är något jag tränar på, och händerna håller jag med om. Jag har det ganska enkelt att vinkla ner dem men ska öva med att ha en pinne emellan händerna! Tror ni det kommer funka? Japp, nina har vart travare. Det är därför hon vill komma in en den rustraven hela tiden. Jag tror inte Nina har blivit rätt utbildad, utan dem har bara lärt henne att hon ska trava så snabbt som hon bara kan.
Hoppas du fick ett bra svar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0