Lillskrutten

Hej!

Idag blev det ju ridning på båda pollarna. Spike var ganska spänd under ridning och höll ett öga på vad som hände runt om kring oss. Men efter framskrittningen så började jag få ner honom på tygel och då blev han lite mindre spänd. Men till slut så mjukade han upp sig. Men det blev inte mycket bättre. Väl in i traven drog han upp huvudet, och slängde med det. Han ville inte allas gå i form under traven. Dels så var han väldigt nyfiken på flubber som också var inne i paddocken och ville rusa efter honom. Sen hade jag två hål förkorta stigbyglar också hahha! Så har jätte ont i benen nu.

Känner faktiskt att den här veckan har vart lite otursvecka. Jag har fått spindlar på mig, jag har sparkat igen en bil dörr så att jag fick skit ont, gått in i väggar med höften, gått in i dörrar och nu idag blev jag trampad utav Spike. Han är så liten men han väger ton! Har hur ont i foten som helst, och han trampade precis på samma stället som Nina trampade på mig förra vintern och sen trampade Kepsen på samma ställe i somras. Så nu sitter jag och väntar på att min fot ska blir blå och svullen. Den har redan blivit lite svullen och röd. VI får väll se hur den ser ut imorgon!

Här kommer lite bilder på lille spike och dagens outfit.


Hade en röd tröja när jag red Kepsen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0