medhjälpare :D

Hej

Har nyss kommit hem från en lite långtråkig dag... Blev väldigt sur på västtrafik, vi fick vänta på bussen i en timme. För det kom ingen den tiden den skulle vart där!

Med ordet vi menar jag Izabella och jag, hon hängde nämligen med till stallet idag, blev så glad. Inget var bestämt eller något sen så hängde hon bara med :D

Red i padocken. Feffe var superseg idag och bjöd inte på sig själv, tråkigt. Känner mig inte nöjd med ridpasset, men det kan bero på att jag inte hade så mycket ridlust idag... Iallafall, bella fick hoppa upp i sadeln och rida lite.

Och som tur var tog Bella lite kort på mig när jag red, hihi! Underbart, då blir det ridbilder!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0