Morgondagens planer!

Hej!

Imorgon hade jag tänkt att hänga med Anna till huke. Saknar stallet vett ni, och dessutom ska Anna troligen hoppa... Avslöjar det innan Anna då men aa. Så räkna med hoppbilder imorgon, kul!

Sen drar vi till ferdinand knorren, får se hur det blir med ridningen, kanske bara skrittar ut om Anna hänger med... Eller så åker jag ut som vanligt, ensam och rider lite ordentligare? Vad tycker ni, haha...


Randombild på svante vante..

Vet inte riktigt hur det blir. För tror inte Anna kommer orka vänta på att jag ska rida och allt, hehe... Men jag vill. Allt beror på vad jag känner för imorgon. Kanske förstör Annas planer nu, hoppas inte det... Men hon ska ju rida så kommer också bli sugen på att rida ;)

Inte heztigt, chill dag imorgon :D Först hemkunskap, baka sockerkaka.. Och sen bamba... Sen brännboll eftermiddagen. Snacka om att jag kommer vara på bra humör. De gillar både Ferdinand och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0