Morgondagens planer.

Hej!

Imorgon har jag som vanligt Knorren... Funderar på att rida i padocken.. igen. Då blir det lite mer variation för han eftersom frida red ut på han idag.

Funderar bara på vad jag ska arbeta med, för imorgon blir det en lång dag i stallet med mycket fix och mys! I vilket fall som helst, har ni någon bra eller rolig övning ni kan bjuda på?


Mitt lilla fetto! :)

Vill träna på min handställning och hoppas på framåtbjudning så jag inte behöver sitta och driva gummifarfar till döds! haha... nej, så är det inte riktigt men gillar när han är pigg och bjuder på sig själv, vem gör inte?

Iallafall, har ni någon bra övning så mejla eller kommentara bara så blir jag superglad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0