Några saker du inte visste om mig.

1. Vår frågesport till vinnaerna kommer upp idag :D

2. Att jag har typ 7 ridbyxor, men gillar bara 3 utav dom, hehe!

3. Att jag tappa bort ett pra ridskor, bara sådär... Lite roligt asså. (För typ 2 år sen och har inte hittat dom än)

4. Jag vill ha en säkerhetsväst, annans är jag rädd att jag ska ramla av och dö... Nu har jag ändå klarat mig utan typ ett halvår, haha! och när jag ridit ut eller hoppat utan den tänker jag inte på det. Bara såndär tanke som jag får ibland, att jag måste köpa en, även fast jag typ rider på en skitsnäll gammal gubbe... Iallafall, så nu ska jag be mina föräldrar köpa en, kan faktiskt va bra och ha!!!

5. Jag tycker typ alla hästraser är fina.. På sitt sätt... Finns typ ingen jag verkligen hatar, eller inte hatar men som jag inte bara klarar av, tinker och nordsvenskar... Fast vissa kan faktiskt vara riktigt fina dom med.. Så som sagt, tycker alla sorters hästar är fina, nästan! Sen finns det ju vissa hästar som är undantag.


Kommentarer
Postat av: Rebecca - VINN HANSBO SCHABRAK!

Vi har en tävling där du kan vinna ett hansbo schabrak, var gärna med! http://ridersjumping.blogg.se/2011/april/bloggtavling-1.html#comment



Kram :)! Och ursäkta om du ej vill ha sådana kommentarer.

2011-04-17 @ 16:29:29
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: Hästryttaren

Jättefin blogg!

Hoppas du får en bra påsk :)



Du får gärna kika in i min blogg!

2011-04-17 @ 20:01:09
URL: http://hastryttaren.blogg.se/
Postat av: L&E - Tävlingsryttarnaa

Hejsan!

Väldigt fin blogg, vi kör uppdatering på våran blogg en gång varje timma om allt möjligt. Har du något förslag vad vi skulle kunna skriva om som skulle just få dig att läsa är du välkommen att höra av dig! Annars hoppas jag bara du lämnar ett hovavtryck på våran blogg! Trevlig dag // Linnea genom tävlingsryttarnaa

2011-04-18 @ 13:42:54
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0