några saker du inte visste om mig!

1. Att jag ibland älskar att länka folk på bloggen, för att vara snäll. Känner mig så glad då. Lite cp, jag vet...

2. Jag har slängt av mig i typ full galopp, när jag satt barbacka. Bara för att jag visste att hästen skulle stanna då! HAHA

3. Att jag är allmänt cp och att alla i skolan och sånt tycker jag är onormal, fast på ett bra sätt då... Tycker jag, haha!



4. Att jag alltid sönderspelar en och samma låt typ 1 vecka. Sen är den jättedålig. Ett underverk har skett nu, har lyssnat på denna låten typ 2 veckor, verkligen hela tiden utan att tröttna :D

5. Min kamera går på vanliga aa-batteri.

6. Min lärare i förskolan trodde jag såg dåligt för jag ville kolla på en bild i en bok han läste ;O Hatade han efter det, fick göra typ sånt test och allt!! :O Jeeeevla idiot.

Nu kommer jag inte på mer. Ni fick en vanlig bild på mig för ovanlighetens skull :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0