Nya...

....Ridskor!

Provade mina nya skor som jag köpte på gbg horseshow, hehe. Har inte orkat ta med dom och släpa runt dom i skolan för ens idag, just därför blev dom inte med till stallet för ens en månad senare! haha, lite kul...

Dom var väldigt sköna att gå i, i stallet och sånt med dock hade dom en väldigt slät undersita så tappade typ fästet i stigbyglen lite... Var tvungen att korta stidlädrena för att ens få fäste. De va faktiskt rätt påfrästande och jobbig. Men jag hoppas dom bara är så i början. Konstigt att anna inte klagat något på sina, hon har ju likadana ;)

Det blir väl en hiss/diss. Gillar faktiskt mina förra, (dom jag ska ha hos bosse nu) bättre, dom är ju typ ingångna och superskööna, varma på vintern och kalla på sommaren!

Tog en bild på dom också nya också! för mer bilder på dom klicka här


Hihi, bra att dom har ståhetta som jag kallar det... Nu kan jag bli trampad! 

Vad tycker ni om dom? Fula eller fina? Undra hur länge dom kommer hålla.

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Är det såna från börjes ?:)



Snygga, bra med stålhätta.

Om de är såna från börjes, så har jag såna också.

Och dom är billiga, och bra.

Så jag gillar dom, plus att jag tycker dom är snygga.

2011-04-02 @ 17:27:27
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0