ordning och reda

hej

När jag kom upp till loftet idag fick jag se vílken röra det var bland täckena, så var bara tvungen att städa, hehe. Jag vill alltid ha ordning och reda, då hittar man saker lättare. Fast det gäller bara i stallet haha!

Bilden nedanför är Feffes lilla hörna. Där vi lägger allt som inte får plats där nere i det stora skåpet.

Före:


Efter:


I allafall, fick en komentar för ett tag sen om att ni ville se höloftet så slänger upp en liten bild på det när jag ändå håller på!


Sådär intressant var det jah...





Verkligen HATAR den branta trappan, blir reeed varje gång jag ska gå där, någon mer som har så brant trappa i stallet?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0