Piggelin

Hej!

KOm hem för en stund sen från stallet. Mockade åt 3 hästar idag, gissa om jag har ont i min axel? Mockade åt Kepsen, Spike och Bosse. Och bosse sprider ju inte ut sitt bajs lite heller haha. Sån tur var så hade det slutat regna när jag kom till stallet, väldigt härligt, ännu härligare hade det blivit om det hade vart sol hehe. Men jag ska inte drömma hah. Kepsen var sjukt pigg idag och väldigt studsig. Han ville inte alls gå längst bak, han ville gå om Chilli och gick vid hans rumpa. Gjorde halter och då började han studsa och ville framåt. Men om man bortser från det så skötte han sig bra och det blev ett lyckad uteritt. Han fick en bra och lugn arbetstrav.

Lite svettig var han allt efter ridturen..








Gott med mat efter ridturen.


Kepsen sölar ALDRIG!


Lite svettig heh


Så här fin blev han efter att han hade rullat sig. Så ren och fin.




Mitt skåp som jag städade idag! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0