Presenter...

Hej!

Har nu bestämt mig vad jag ska önska mig när jag fyller år, kingslands jacka, kingsland väst och stävlar. Det är det jag vill ha nu, helst en hjälm också men får vänta ett tag till. Fast det är ju ett bta tag tills jag fyller år också, typ 6 månader eller något hahah! Men man kan alltid drömma lite.

Imorgon börjar skolan, tråk. Orkar verkligen inte. Livet är mycket enklare utan skolan. Tänk vilket härligt liv man skulle haft utan skolan, eller skolan måste man gå i men loven skulle vart längre och skoldagarna kortare, eller vad säger ni?

Men det skulle nog ändrats dagen jag får vingar. Alltså ALDRIG! Dessutom har vi dem värsta lektionerna imorgon, iallafall på eftermiddagen, Spanska och musik. Tror säkert att ni tyckte att det här var väldigt roligt att läsa hahah!

Här kommer lite bilder på mig utan häst, eller ridkläder!






Väldigt fina bilder, host host!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0