Prov design!

Hej!

Det blev inget stall för mig idag så då passade jag på att göra en heather. Jag tycker att den blev okej. Vi kan ju ha den tills vi gör en bra och fin. Men måste visa den till Emelie innan, hon kanske inte gillar den. Men det hoppas jag för jag har hållt på med den hur längde som helst!

Men sen har vi ett problem till, vi vet inte hur vi sätter ut den eller hur vi fixar en bakrund. Vi är lite efter vett ni!
Så det skulle vart jätte snällt om det finns någon utav er som skulle kunna hjälpa oss med det? Självklart får ni länkning till eran blogg också! Men som sagt måste jag prata med Emelie innan. Men kommentera gärna ändå om ni är villiga att hjälpa till!


Visar bara det här! :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Visst, jag kan hjälpa er om ni vill det ;)

mejla mig!

[email protected]

2011-04-20 @ 17:32:02
URL: http://teamhorsestyle.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jag kan fixa dt :-)

2011-04-20 @ 20:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0