Rosa sadel



Sadelmagasinet har fått in en ny sadel, en rosa. Gissa vad den kostar? 5194 kronor. <jag skulle då aldrig kunna använda en sådan på en hezt, det skulle näää. Bara helt enklet se fult ut, bli för mycket av det gulliga.. Om man nu kan kalla den gullig. Inte min smak alltså. Rosa sadel - nejtack. Den finns upp til 15,5 tum. Dock hade det kanske varit sött på en liten ponny, med en liten tjej på som gillar rosa liksom. Men annars, nej.

 Tänk er en stor häst, med en rosa häst... När jag ser sadeln tänker jag mer på typ ett gotlandsruss som bär den eller liknande.



Ännu ett minus är ju att man inte kan matcha den till något, förutom rosa. Så kanske jag inte ska säga, men svarta och bruna sadlar går ju att matcha till annat enklare utan att det skulle se konstigt eller fult ut ;)

Vad tycker ni om den?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0