Staller eller inte?

Hej!
Sitter här hemma med lite huvudvärk. Hade verkligen lust att pka ut till stallet idag men vi får se om någon timma om huvudvärken släpper. Annars får man väll sitta hemma och ta en trio eller vad det nu heter.
Som Emelie sa tidigare så är ni grymma. Statistiken blir bara bättre och bättre! Och jag tror det beror på att vi uppdaterar mer nu, eller vad säger ni?
Om det inte blir stallet idag kanske jag åker ut en stund imorgon, får se hur det blir. Och en annan tråkig nyhet är att jag kommer rida helt själv på Fredag och troligtvis Söndag också. Men det ska ändå blir ganska skönt att få rida själv. Man får bestämma tempot, vart man rider osv. Men ska försöka tjata på Pappa så han kan följa med på Lördag och Söndag till stallet så det blir några bilder!

Och glöm inte att buda i bloppisen. När väl någon har budat så är budet igång och det tar en vecka tills den avslutas! Så har ni hittat någonting, tveka inte med att buda!

Här får ni lite bilder på mina sötisar!












Kommentarer
Postat av: Nadia Svensson

ÄLSKAR ER BLOGG!!!

2011-04-20 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0