Några saker du inte visste om mig.

Hej!

Detta får inte bli en vana, från och med nu är det bara en engångs-sak haha! några saker du inte visste om mig. 

1. En gång när jag ramla av på en grusväg, fick jag typ grus i mina händer som "skars" upp typ. Iallafall, det typ sveed och värkte rätt mycket så jag ville gråta hahahahahha! Men sen tyckte jag det var skämmigt så jag höll mig, HAHAHAHA!!


Random bild.

2. Jag har älskat sadelklubben, jag och Anna var värsta freaken... Satt alltid och kolla på den, varje dag när den gick efter skolan... Och sen hade Anna typ alla filmer också! Vi var lite sådär roliga. Men det var typ när vi var kanske  8-9 år hehe!

3. Jag har sjjuuuukt ilte tålamod när jag lär ut ridning till systern eller någon annan, nej asså jag som lärare fungerar verkligen inte!! Får nog ta och träna lite på det, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0