Svar på frågestund!

Hej!

Sitter här och vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Men kom på att jag kunde slänga ut svaren från frågestunden. Så här kommer dem. Blev inte hur många som helst men det är alltid någonting! Hoppas ni fick svar på era frågor!


Fråga: Hur gammal är du?
svar: 14 fyller 15 i sommar. 

Fråga: Vad är den skönaste ridoutfiten?
Svar: Den "skönaste" ridoutfiten är nog mjukis och barbacka, men det händer inte ofta att jag rider i mjukis hahah. Men tycker faktiskt att det är skönt med ridbyxor också, förutom på sommaren då man typ dör av värme. 

Fråga: Vad får Kepsen och Spike för kraft?
Svar: Som jag sagt tidigare så kan inte kepsen äta torr kraft så till middagen får han kornkross och lite betfor, kväll kornkross och på morgonen får han knäckebröd. Spike får bara kornkross, ibland lite vitaminer som även Kepsen får. 

Fråga: Är du singel?
Svar: Ja. 

Fråga: Hur länge ska du rida Spike eftersom att du bara hjälper till med inridningen?
Svar: När ägaren inte behöver min hjälp längre.

Fråga: Hur länge har du haft Kepsen,Spike och Nina?
Svar: Jag har haft Nina i ca 1,5 år, och kepsen och Spike lite mer än ett år skulle jag tro :)

Fråga:Vad brukar du göra på fritiden, och hur ser du ut utan ridkläder, alltså hur klär du dig till skolan, sminkar du dig eller så? Visa gärna kort!
Svar: Jag gör väll som alla andra ungdomar, umgås med folk, stan, stallet osv. vet inte riktigt hur jag klär mig till skolan men det brukar vara teggins,leggins, jeans med blusar eller något sånt. Och ja, jag sminkar mig. Varje dag till skolan nästan. Det är inte många dagar då jag går utan smink hehhe. Och kort kan du gärna få senare! Men har typ inga bilder på den här datan så det kommer bilder i något annat inlägg!


Den här bilden är helt skev, men någonting måste ni ju få. Fler lite mer normala bilder kommer senare!

 Fråga: Vad var det som var så speciellt med Kepsen, Spike och Nina, varför valde du att ha dem som medryttarhästar?
Svar: När jag hade gjort min första provridning så tvekade jag väldigt mycket och visste inte om jag ville ha henne. Men efter mycket funderingar så bestämde jag mig för att provrida henne lite mer och sen stannade jag kvar hos henne. När nina stod på huke så fick jag faktisk rida Kepsen lite då och då eftersom att under en period gick det inte att rida för Nina hade boots och hon fick inget fäste och fick inte rida utan dem, så då fick jag låna Kepsen ibland. Och direkt när hon frågade om jag ville bli medryttare på dem så blev jag hur glad som helst. Tyckte om Kepsen från första gång jag såg honom, var faktiskt i stallet den dagen han kom tillbaka från sin fodervärd. Men jag blev helt enkelt fäst vid dem!

Fråga: Vilken skola går du på?
Svar: Jag går i en skola inne i stan i göteborg, vittra vid kronhusparken heter skolan jag går på! Inte den bästa jag vet ska jag säga. 

Fråga: Vad har du för betyg?
Svar: Hehhe, inte dem bästa. Är inte så omtyckt utav lärarna, haha vet inte varför. Är ju jätte snäll liksom. Men har 3 vg, Bild,slöjd och Spanska. Ni hörde rätt, jag har VG i spanska, hahah helt otroligt faktiskt! Sen har jag G i resten utav ämnena. 

Fråga: Vilket gymnasie har du sökt till?
Svar: Fattar inte riktigt vad du menar, men går ju i 8an så har inte sökt till något gymnasie. Och vet inte riktigt vilka gymnasie jag ska söka till sedan. 


Finste bilden eller hahha!

Nu var det slut på frågestunden, om det är något mer ni vill veta så är det bara att kommentera så svarar jag i dagens fråga! 



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0