sorry...

Hej!

Förlåt för ingen uppdateing igår men bloggen dampade och dessutom hade jag ingen vidare lust... Lite ovanligt, men men..

Igår red jag inte, Ferdinand fick istället vila idag och jag tog bara in han, myste och hade det bra. Sen promenerade jag ungefär en kvart med han, kameran dog så blev bara hagbilder innan jag gick in med han, men dom får duga :)

Egentligen ville jag rida, haha... Men blev på sånt dåligt humör när bussen blev påkörd av en traktor och killen där skadade sitt huvud och skit, så fick vänta jättelänge på att vi skulle kunna åka igen och sen var det massa andra saker, hade tandvärk (tandställningen spänndes) och bla bla bla. Det vill ni inte veta och det är alltid bäst att sitta glad på hästryggen, är jag arg & på dåligt humör blir resultatet i ridningen VÄLDIGT dåligt i slutändan, så jag lät bli, för feffe tycker inget är kul om jag är på dåligt humör, ni fattar säkert ungefär vad jag menar?

Här är iallafall bilderna.






Tungan ska som sagt alltid ploppa upp på bilder, lite sådär halft gullig faktiskt! ;)








Emelie har tråkigt, haha!

Måste påpeka att dom andra hästar nästan alltid är rätt så nyfikna på vad jag gör, och vill för all del vara med på foton, haha! Ni kanske också har märkt det?

Iallfall, innan jag gick skulle jag bjuda feffe på lite utav min banan, men neej... Det ville han tydligen inte, jag hittade honom såhär:



Och när jag gick lite närmare och han fick syn på mig och bananen sprang han iväg dit :


(Inzomad)



Då jag hade rätt bråttom till bussen lät jag bli att springa efter. Hade inte tid att leka med han, hehe. Så historian slutade med att jag tvingade i mig bananen med tandvärk... Sen är jag så smart att när jag ätit upp hela bananen, då kommer jag på att jag skulle kunna lägga den i hans krubba.

Min hjärna arbetar på heltid, jobbigt asså... Ibland hinner den inte med i all stress, vad ska man göra liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0