Visst kan vi!

Tyckte det var en rätt bra idé, att visa hur vi lever annars. Det gör ju att ni får "lära känna" oss liite mer!

Haha, det här blir en ones in a life time. Med mycket cp material!! Hoppas inte anna blir föör arg :D Men som sagt, vi bjuder alltid på oss!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heej.

Kan inte ni visa lite bilder ffrån er vardag, typ skolan och fritiden när ni inte rider. Det har man aldrig fått sett här. Det hade varit lite kul att få se bilder på när ni inte rider, hur "galna" ni är annars, haha! :D

Bra blogg, men blir ledsen när ni inte uppdaterar, keep going!!! :))))´

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Svar: och jaa, vi är faktiskt lite galna, eller faktiskt inte lite heller! Damp attacker och skrattanfall typ minst 10 gånger om dagen, onormalt? Inte vet jag, men bryr mig inte heller!

Enjoy!






















Vissa bilder är RIKTIGT gamla, som den ovan!!! AHHAHA!


Jag och Anna i mitten såklart, hon längst ut till höger är jag gift med :D varit det i nästan halvår! <3


Bild från i höstas, återträff från ridlägret... Nu på påsklovet ska vi upp till borås och träffa tjejen ovan, josefin. Och såklart blir det Jag, Anna och Bella som är nedanför bredvid mig som ska åka tillsammans, längtar! Hezttjejor är det bästa som finns haha! :)

 

haha, jag vet att vi är roliga. Men Anna, dampa inte på mig för dom extremt fina bilderna, men var tvungen att visa vårt äkta och riktiga jaa. Vi är udda, speciella och unika, på ett bra sätt såklart!! Och absolut skrattglada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0