wihoo!!!

Jaa!! Jag kan göra några inlägg! Åkte hem till min moster och där funkar även internet så det betyder att jag kan blogga! Egentligen ska jag plugga men måste göra något inlägg till er! Det värsta är att jag inte riktigt vet vad jag ska blogga om?
När jag inte bloggade på hela dagen igår så har jag fått bloggtorka som Emelie brukar säga haha!

Men jag kan ju fråga er vad ni tycker om Daniella, vet att det bara har gått typ 3 dagar sen hon började blogga, men någon tanke måste ni ju ha? Har bloggen blivit bättre, har den blivit sämre? Berätta gärna vad ni tycker för det kommer påverka våra beslut om hon ska få blogga klart eller inte.

Men en sak som jag har märkt är att statisitken har blivit lite sämre, har det något med Daniella att göra eller har ni bara tröttnat på bloggen? Om det är för att ni har tröttnat på bloggen så skulle vi gärna vilja veta vad vi skulle kunna göra bättre. Och design kommer snart hoppas jag!! :)


Ni får en söt bild på Spike med Emelies fina knoppar hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0