Bildbomb!

Hej

Nu har vi kommit hem från stallet i säve efter ett besök hos Feffe. Han stod redan inne när vi kom eftersom hans gamla kompis Zizzi hade skadat sin hov... Vi hoppas att det är en hovböld och inte en fraktur. 

Tyvärr red jag inte idag, de var isgata överallt. Och Feffe har tyvärr inga skor så kunde inte brodda och rida iväg. Istället gick jag och Anna och tittade på manegen som ligger i grannstallet, gud va fin, stor och fräsch den var! Jag hoppas att Frida kan fixa ett manegekort så jag kan rida i ur och skur ;)

Nu över till en stor bildbomb!











Som ni ser på bilden har Ferdinand inget galler över boxdörren, vilket uppskattas av både mig och Feffe. Då kan ju hästarna titta ut och var med lite och se vad som pågår i omgivningen. Vad tycker ni om detta? Är det en hiss eller diss?















Den skadade Zizzi får stå för sista bilden, visst är hon sööt?

Håll utkik, snart berättar Emelie om Feffe och en ny kategori ska ut på bloggen, dagens fråga :D




Kommentarer
Postat av: Hannah

D e n klar hiss. Hästar ska dock INTE ha NÅGOT galler över huvudtaget, då hästar e FLOCKDJUR o trivs i flock, o ska dom då tvunget stå i box ska dom kunna nå varandra för att må riktigt bra. Det bästa e jue dock lösdriften :)

2011-02-17 @ 00:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0