Dagens fråga!

Ellinor:

Ojojoj, lät inte roligt. Gick omkull med min ponny i somras på en gräsbana och fick honom över mig och bröt armen :(
Tycker ni har en jätte fin och intressant blogg, men designen är lite tråkig. Dessutom undrar jag när din senaste avramling var och hur?

Svar: Oj, det var inte roligt att höra. hehe, jo designen är ju väldigt tråkig och ful enligt mig. Men vi håller på och fixar den. Vi har bara lite problem med att sätta in den. Men det är en jätte snäll tjej som ville hjälpa oss med det så vi hoppas att den kommer in så snabbt som möjligt.
Senaste gången jag ramlade av var för någon vecka sen. Spike hade nyss fått en ny sadel och han blev rätt för något djur och kasta sig åt sidorna och då gled sadeln runt hahhaa! Det såg väldigt roligt ut och var väldigt komiskt. Fast det var inte så roligt efter för jag har haft en gammal skada i svanskotan så efter avramlingen gjorde det jätte ont igen..

Jag hoppas du fick ett bra svar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0