Dagens fråga!

Hej!

Vi fick in en komentar av en tjej. Och vi vill absolut svara på dessa. Därför har vi en ny kategori; dagens fråga.

Dagens fråga är:

hej , vilka fina bilder :) vad använder ni för kamera ?? .
& bara en liten fråga till er , är inte Anna väldigt stor för Spike ? massa kramar /Josse


Svar:
Hej, vi använder just nu två olika, Annas egna och Emelies egna. Fotona som var tagna tidigare, dvs igår och förrigår... Heter Samsung ES15, en billig jävel men som ändå tar skitbra kort för att vara en digitalkamera för 500 kronor. 10,2 megapixel.
Annas kamera heter Samsung TL225 12,2 megapixel.

Jo, det är sant, jag är förstor för Spike, jag hjälper till med att rida in honom. Jag väger inte så mycket, så är ju inte för tung eller så. Det är ju min längd som är problemet. Hon som äger Spike har även Kepsen så hon hinner inte alltid rida båda, och hon har oftast med sig sin 2 åriga dotter. Så det bli lite problem. Innan hade jag en annan medrytatrhäst där sen flytta den så då frågade hon om jag kunde rida Spike och Kepsen. Hon vet också att jag är för stor för honom. Men Spike verkar inte reagera på det.  Jag hoppas du fick ett bra svar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0