Fråga 5 - värsta avramlingen

Hej!

Tänkte slänga ut ett inlägg där jag berättar om min värsta avramling. Egentligen finns det ingen "värsta" avramling för mig. För jag har inte skadat mig eller så.

Jag och min kompis red ut, jag fick låna en polle vid namn Romina. Enligt henne skulle hon vara klockren. Så då fick jag henne. Det stod en ponny med hennes föl ute i paddocken och dem lyckades rymma på något sätt och följde efter oss när vi red ut. Vi red egenom en hade som den hade där så det var inte farligt att dem hängde med. Men Romina tyckte det såg roligare ut att gå med dem hästarna som rymde så hon stegra och hade sig, sen när vi skulle trava fick hon ett ryck och jag var nybörjare. Jag föll av och landa rakt ner i en lerpöl. När jag kolla upp såg jag två par hovar som var över mig, påväg ner till marken för att landa. Jag täckte snabbt mitt huvud och hovarna landade på båda sidorna av mitt ansikte.

Romina rymde till dem andra hästarna så vi fick gå en bit för att hämta dem. Som tur var skadade jag mig inte allvarligt, hade bara lite ont i svanskotan.

Det har var nog den "värsta" avramlingen eller vad man ska säga?

Vilken är eran värsta?



Google bild!


Kommentarer
Postat av: ellinor

Ojojoj, lät inte roligt. Gick omkull med min ponny i somras på en gräsbana och fick honom över mig och bröt armen :(

Tycker ni har en jätte fin och intressant blogg, men designen är lite tråkig. Dessutom undrar jag när din senaste avramling var och hur?



Kramar Ellinor

2011-02-19 @ 22:14:05
Postat av: Sanna

Min värsta avramling va förra året i maj, då jag red ut barbacka på min medryttarhäst. Jag skulle ta en sista galopp över ängen men hon blev rädd för ngt så hon drog ner huvudet och det inte riktigt så jag voltade över henne och landade konstigt så jag bröt en kota:/

2011-02-20 @ 21:09:17
URL: http://sannalisajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0