Gårdagens "pass"

Hej

Tänkte slänga ut några bilder från stallet igår. Pappa var ju med så det blev någon bild på ryggen också. Men han frös om fingrarna så tog typ inga kort.... Blev lite arg. Haha.

Kan väl inte kalla grådagens tur för ett pass. Vi skritta bara eftersom det var halt. Hatar is, ställer bara till med problem, iallafall inom ridning. Eller vad tycker ni? Det är vid sånnahär tillfällen man ska ha manegekort.

Aja, här har ni några bilder ;)


Alltid lika glad. Och som ni säkert fattat bjuder jag ALLTID på mig själv! ;)

(Pappa var bara tvungen att prova kameran, och visst är det intressat att se mig mocka? Haha...)







Dagens outfit var ju riktigt fin måste jag ju säga..... Mjukisbyxor, hjälm och stallskor... Haha, vem orkar byta om?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0