Horse show imorgon?

Hej!!

Imorgon drar ju äntligen  gbg horse show igång. Jag och Emelie ska ju såklart åka imorgon! Heheh, vet inte varför men har alltid åkt på Torsdagen så nästa gång för vi försöka skaffa någon annan dag.
Är det några av er som ska åka imorgon till ghs? Om inte, vilken dag isåfall?

Jag är riktigt taggad till imorgon, åker inte alls till skolan imorgon utan stannar hemma och pluggar istället. Och om man slipper skolan är allt bra!! Förutom om man skulle ha vart sjuk hehe. Mamma sa till mig för någon vecka sen att jag inte skulle få min månadspeng den här månaden för jag skulle få dubbelt nästa månad istället. Blev ju inte direkt glad när hon sa det för jag behövde verkligen pengarna till ghs. Så nu har jag sparat allt jag kunnat!
Men mamma har gått och gett mig pengar lite då och då så nu har jag massa pengar!

Jätte glad! Nu kanske jag har råd till ett par ridskor och även lite saker till Kepsen och Spike. Och kanske något till Nina ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0