Måste säga!

HEEJ!

Måste medela er läsare om något bra, haha.... Enligt mig!

Det blir ridbilder idag, får aldirg några kort på mig och Feffe tillsammans, ridandes men nu ska dom öka. Pappa lovade mig att åka med till stallet, han undra varför så tvinga jag han att åka med för att fota och på köpet, får han veta vart de nya stallet ligger ;)

Så håll ut folket, de kommer bilder! Kanske idag, kanske imorgon. Det lär ni få veta om ni följer bloggen!

Ha det underbart så ses vi senare!


Hitta en gammal ful bild på mig & Feffe, från min första blogg.

Den nedre är jag ju bara så duktig på.... vilken bra eftergift jag har.... Eller inte. Men alla har varit dåliga en gång i tiden.


Haha, jag skyller lite på att jag inte hade några stidläder och sånt ;)



Och en bild på svante, min gamla medryttarponny. Söötis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0