Skadad...

Hej!!

Nu har jag vart hos Nina. Tog rätt snabbt att fixa alla saker. Det tog längre tid att hämta in henne från hagen. Blev rätt förvånad när hon sprang ifrån mig med öronen bakåt. Sen såg jag att hon hade ett sår vid kronranden, så då fattade jag varför hon sprang ifrån mig. När hon är skadad eller har sår så brukar hon inte vilja komma in. Så stod där ett tag och försökte få tag i henne, även pappa.
 
Tillslut så hämtade jag en morot och då gick hon med in motvilligt. Gjorde rent såret med jodopax och smörjde sen in med alovera. Som tur var så var inte såret så stort men jag lät bli att rida och hon får stå i sjukhagen idag och imorgon så det inte blir värre.

Glömde kameran ändå idag, väldigt duktig om jag får säga det själv.
Men tog några med mobilen så ni får nöja er med lite bilder.














Kommentarer
Postat av: Stella

Har ni/haft en egen häst nångång??

2011-02-26 @ 17:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0