Strax iväg till Feffe

Hej

Ska snart dra iväg till bussen, sitta där i en halvtimme och sen träffa min tjockisboll. Om underlaget tillåter ska jag rida lite också, gjorde ju inte de i onsdags så nu längtar jag ;)

Om inte underlaget har blivit bättre snart får jag damp... Har inte kunnat rida nästan någonting pågrund av isen.

Idag blir det troligen inte några ridbilder heller... Eftersom jag åker ut när Anna är i huke. Vi bestämde egentligen att jag skulle dit tidigt men det blev inte så... För igår tappade jag rösten. Så jag stanna hemma under förmiddagen...

Men blir bildbomb på Feffe ändå, ni får nöja er med bilder när jag inte sitter på.

Vi ses senare, hoppas jag!



Får bli en bild på Feffe där han stod förut, i huke. Han är så underbart sööt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0