några bilder

Hej!! Nu har jag äntligen kommit hem från stallet och Emma. Belv en del bilder men tyvärr så finns det inga bra på min kamera. Emma är inte så bra på att ta kort hehe. Men några ska ni får, men många är helt fail.

Red Kepsen idag och prövade mitt nya schabrak. Passade jätte bra på honom. Emelie kommer lägga ut bilder på den sen.

Under ridningen så var han väldigt pigg, kommer video på det sen så ni fårr hålla utkik. Han ville galoppera hela tiden och i den korta galoppen jag tog så "vevade" han mycket med frambenen, eller hur ska man förklara?

Emelie fick även pröva rida kepsen idag! Hon fick skritta och trava. Och när det väl var dags så var hon slite nervös tror jag. Men det gick bra tror jag. Men hon tyckte att mina ridläder var lite långa hahaha!!





Emelie på kepsen!


HAHAHA, en fail bild på mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0