Vad säger ni om video från idag?

Hej alla!

Emelie här.

Jag hängde ju som sagt med till stallet idag, för att fota och snacka med Carina, vi bestämmde att jag ska rida han nästa söndag, för carina ville sätta igång han och rida han någon gång först eftersom han stått nu när hon varit sjuk i benet.

Iallafall, nu blir det bildbomb från dagen, tog rätt mycket kort. Enligt mig, och nu har jag tömt mitt minneskort så det får plats med mycket hästbilder igen. Gillagilla! :D

 
Var tvungen att knoppa spike för att se hur det såg ut och det blev ju bara fööör gulligt! Haha, synd bara att jag knoppa såå seriöst och snyggt också! haha!


Som ni säkert fattat är jag lite sjuk, så varför inte rida två på en häst? Red på chilli påväg till ängen! Sååå mysigt var det! prova hemma om ni har tygg häst, mysigt och varmt om vintern!


Anna & Spike


Daniella och Chilli


Jag (Emelie) och Chilli








Såå fina!





Om ni vill se lite, så slänger jag med inga problem upp några filmsnuttar på dagens ridning!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh, vad fina bilder :D vad är det för kamera ni har??



Sjukt bra blogg!

2011-02-13 @ 21:23:31
Postat av: Josefina :)

hej , vilka fina bilder :) vad använder ni för kamera ?? .

& bara en liten fråga till er , är inte Anna väldigt stor för Spike ? massa kramar /Josse

2011-02-16 @ 10:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0