Dagens ridpass

Hej!

Idag har jag inte hunnit blogga någonting som ni kanske har sett?
Men vaknade vid 10 som var VÄLDIGT tidigt och gjorde iordning mig. Mötte sen upp Daniella på backaplan för jag skulle kolla på lite saker innan vi tog bussen till stallet. Lyckades åka iväg utan någonting och hade pengar och det var rea, blivit en ny människa haha!

Nu till dagens ridpass, red på fältet och det var första gången jag red där under sommaren, ínnan har man inte fått rida där förutom på vintern då. Är sjukt nöjd med Kepsen, i början var han ganska osammarbetsvillig men efter första galoppen så släppte det, han var jätte duktig och lätt i munnen. Gjorde lite skänkelvikningar, gick sådär, gick bäst när jag flyttade undan höger skänkel, vänster behöver vi inte snacka om. Sen skritta vi av ett par varv och tog in dem, fota lite innan jag åkte..


Så här lerig var han överallt, till och med under flughuvan...













Det var lite bilder..

// Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0