Min favorit

Hej!

Nu kommer ännu en av mina favorit saker. Egentligen är det inte en sak utan ett hinder. Tänkte berätta vilket hinder jag gillar mest.

Jag tycker att oxer, pararelloxer är riktigt kul att hoppa. Dessutom tycker jag att hästen hoppar mycket bättre, dem får in tekniken bättre.



Självklart hoppar jag inte bara oxeer utan varierar. Fasr om jag ska erkänna så hoppar jag inte alls ofta då jag bara har hunnit hoppa kepsen 1 gång innan, och då blev det bara några få hopp och låga hinder. Det var precis efter hans hälta.
Förut hoppade jag lite med nina också, fast typ bara 40 cm haha, då hon inte kan få in tekniken ordentligt..
Spike har jag hoppat en gång innan och då var det lite variation, oxer och rättuppstående.

Vad gillar ni för hinder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0