bilderna från 04/05

Hej!

Slänger upp några bilder från idag, dock blev de flesta dåliga enligt mig haha!

Måste bara tillägga att jag sitter och surfar runt på systemkameror nu också, hittat några riktigt bra som jag ska ta och kolla upp... Kanske får hem en nästa vecka, vem vet? Hoppas, hihi!








grannhezten, såå fin!



Dagens stalker, haha. Följde med mig överallt, blev lite reeed... Haha neej, men isabelle som jag kallar honom är riktigt jävla social och ska alltid komma fram och hälsa & kela, gulligt. Sånt gillar jag, sen hängde isabelle med enda fram till dörren!

Känner att sommaren är påväg trots att det snöade igår, haha! Löven är ju för fan gröna! :D

Tog lite kort från hästryggen, smart som jag är! Mysigt måste jag tillägga!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0