Dagens fråga

Hej!

Då släger jag upp dagens fråga.

agnes ~ thulina . om Dags att ...:
Har ni bra självförtroende?
Sköter ni era (?) hästar helt själv eller har ni föräldrar eller bekanta som mockar osv?
Svar: Självförtroendet ligger väll inte på topp. Det är väldigt sällan jag är nöjd efter en lektion. Efter lektioner/ridpass så tänker jag alltid, varför gjorde jag inte så. Om jag gjorde så skulle det vart mycket bättre. hur kunde jag göra så osv. Men mitt självförtroende blir bättre och bättre. Står oftast över det jag säger. Och ja, jag sköter om Kepsen själv. Eller själv och själv, Kepsen är ju min medryttarhäst men under de dagar jag har honom så sköter jag om allt, mockar, hö, kraft, vatten osv. Mina föräldrar är inte direkt dem som föredrar att åka till stallet och mocka och hjälpa mig. Ifall dem följer med står dem bara och kollar på och försöker prata häst "språk" med en och hjälper en sen med ridning, självklart skämma ut mig om det finns någon annan i paddocken. Där fick du svaret på dina frågor, hoppas du nöjer dig med det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0