Dagens pass på Arrow

Denna härliga söndag började med uteritt. Finns kanske inte så mycket att säga men det gick bra och var rätt kul, dock hade jag velat galoppera mer än vad vi gjorde. Vi red i ungefär 1, 15 minuter kanske?

Arrow var i vilket fall väldigt skön och behaglig i gångarterna utomhus. Och han var så duktig sååå!


Nyfiken häst innan avslutningen!

Sen var det siesta och avslutningen. Vi red ut i skogen en runda, sen kom vi upp till stallet och då väntade bekanta runt om gräsbanan för att se vår lilla uppvisning, gulligt, njaaa. Arrow var nog lite taggad ändå måste jag säga... I början stog han inte still och man kände att han hade mycket energi, den lilla söta plutten! Men när vi väl kom in på banan var han så snäll så. där travade vi runt och han var rätt mjuk och framåt så fick honom i form ett antal gånger, dock fokuserade jag inte på att få honom i form hela tiden. Utan att istället få honom framåt.

Kan avslöja att rätt mycket bilder och filmer kommer att visas på bloggen under veckan från uteritten. Det var det enda passet som man hann ta kort med!

Trots de dåliga resultaten i dressyren så hade jag gärna velat ta med honom hem. Hade mer än gärna hyrt honom under vinterhalvåret om vi hade haft råd men neej. Det går tyvärr inte :( Jag får nöja mig med att träffa honom på sommaren, men det är väl okej det också. Hoppas jag får honom på 8dagars också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0