emelie rida hezt på en sundaag, ovanliit

Hej!

Hängde som ni säkert vet med till stallet för att fota, och fick till och med rida lite också på Daniellas hezt, chilli! Eller aa, jag fick sitta bakom daniella på ditvägen, hihi! Buzigt, ellerhur? haha, iallafall... Jag orkade inte gå med så jag fick rida bakom daniella, och efter ett tag så började hon trava, omg! Asså jag höll seriöst på att ramla av... Chilli är typ den skumpigaste hästen jag någonsin suttit på, asså har ridit honom innan och man kan verkligen inte sitta ner i hans trav, haha! Daniella kan sitta ner bra, efter typ nästan 1års träning... Fast i och för sig har hon kunnat det ett tag men men!

Mysigt var det iallafall att rida, dettta har vi faktiskt gjort flera gånger, men denna var nog roligast, just för att jag höll på att ramla av, jag har en tendens att börja skratta och typ "krampa" när det skumpar, vilket inte direkt underlättar situationen för att hålla mig kvar...




Jag behöll såklart hjälmen på, man vet aldrig vad som kan hända med chilli haha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0