Fråga

Marielle om Ninisen, del 1.:
Hej!
Fina bilder :)
Tänk på att spänna martingalen så att det inte "glappar" mellan frambenen. Det kan vara jätte farligt. Själv va jag med i en olycka då min häst fastnade med ena hoven i martingalen och vi gjorde en kullebytta (både jag och hästen klara oss ganska bra, men vi kunde lika gärna ha brytit nacken båda två.). Jag vill inte att de händer för dig, så spänn den! :)
Jätte fin blogg! :)

Svar: Hej! Vill börja med att säga tack. Och jag la också märke till att den var förstor så ska inte rida med den mer, ville ändå prova den ute eftersom hon håller på med huvudet något otroligt mycket... Men tack för din omtanke! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0