Glad cheeey

Hejsan svejsan alla!! :)

Hemma från stallet nu, gick rätt bra idag måste jag påstå. Jag red i padocken ungefär i 1 timme och en kvart. Rätt länge men blev mycket skrittarbete, ställde honom väldigt mycket och jobbade på att få honom rund och fin i galoppen, samt lysna på mina skänklar. Stundstal var han superfin och gick klockrent, men ibland var jag inte riktigt med och tappade honom så han missuppfattade lite, men de va mitt fel!

Slutresultatet blev bra ändå och i slutet lyssnade han rätt bra och ställde sig själv osv, så nu sitter en väldigt glad chey och skriver denna texten! Dock är jag inte nöjd med min insats, la märke till att jag gärna trycker mig inåt med ytterhöften, dvs jag "lutar" mig inåt, något jag måste träna bort genast!

Här får ni ett smakprov från dagen, mer kommer snart!



Film kommer upp senare också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0