Godmorgon!

Hej!

Håller på att fixa mig inför skolan och ska strax gå ner och äta.. Som tur är börjar inte idrotten i skolan förens halv 9. Så behöver inte skynda mig extra idag haha! Stadsvandring står det på schemat, kuuul eller inte! Haha, lärarna är lite efter, typ alla elever inklusive mig och Anna kan gbg utantill och dessuom finns det busschaförer och spårvagnar att fråga, men som vi nämnt är vår skola lite speciell.

Efter skolan drar jag hem till mamma ett tag, och sen blir det bara massa chill hemma hos mig eller Anna tror jag, på kvällen väntar mig massa pluggg :( Inte kul alls faktiskt... Hinner blogga rätt mycket idag så förvänta er mycket uppdatering!

Slänger upp dagens outfit snabbt!


Igga min miiin haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0