Imorgon blire shopping!

Ska dra ner till myone med min kära mamma och kolla på lite hästsaker eftersom hon är så snäll och betalar.

Främst ska jag kolla på:

* Säkerhetsväst som säkert många förstått nu?

* Visa mamma kingslandjackan så hon kan få köpa den någon gång i framtiden haha! (aldrig)
* Ridstrumpor
* Ridstövlar
* Röda & gråa ridbyxor

Men jag kommer såklart inte köpa alllt detta, kommer fokusera på säkerhetsväst eftersom det är viktigt att sitta säkert på hästryggen! Faktiskt bättre att vara skyddad än snygg enligt mig, sen är det en annan sak om att vara både snygg och säker, hihi.

Nu hinner jag inte skriva mer, ska ta mig ett varmt bad och koppla av efter alla äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0