jobbigt liv jag har asså

Har haft två små skitjobbig cp ungar efter  mig under hela eftermiddagen, gulligt... Njeee. Inte precis. Och sen har jag varit upptagen med att träna mig själv och vovven ett bra tag ute i skogen, vi sprang nästan 1 timme, mysigt och frisk luft i skogen, vilket resulterar till något bra!

Bjuder på en bild på den seriösa Emelie. Jag vet att ni gillar det!



Nu ska jag ta och äta middag, sola lite och ha det mysigt nu när sommaren är påväg. Vi har sol i göteborg och det är något som man måste njuta över, för tror nog den försvinner efter ett tag :)

Nu till det hästrelaterade;

Funderade på när jag var ute och sprang, hur mycket Ferdinand vilar per vecka osv... När jag är där brukar jag oftast rida, det händer väl någon gång i månaden att jag avstår. Men frida brukar låta han stå minst 1-2 dagar, vilket är rätt lagom, íbland blir det mer om man inte har tid eller liknande, men det är dock bra för feffe då han faktikst har några år på nacken.

Brukar hur ofta brukar ni låta era hästar/medryttarhästar vila? Går dom 7 dagar i veckan, eller kanske bara 2? Varför gör ni just som ni gör?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0