Min dag!

Hej!

Nu kan jag äntligen blogga, egentligen inte men men. Måsta ta en paus från pluggandet någon gång. Varför det vart så dålig uppdatering från min sida är för hade ingen tid att göra tidsinställda och imorså ringde Jaana och undrade om jag kunde ta Kepsen, vilket jag gjorde. Behövde plugga egentligen men det får man göra nu istället hehe!

Emelie beskrev ju dagen innan, vi hade stadsvandring eller vad man ska säga. Duktiga som vi var så gjorde vi hälften av alla uppgifter och alla var rätt, sen stötte vi på några från klassen som satt med sina iphones och kolla på eniro, vilka fuskisar haha! Men ska ju inte säga något för vi tog ju alla deras svar. Är man smart så är man, finns inget att göra åt det.
Sen hade vi EA ( eget arbete ) , spanska och sist musik. HHAHA, säger bara att jag är bäst på gittar, låter verkligen inte som att jag struper en gås! Emelie filmade lite när jag spelade gittar ( säger man spela gittar) så jag hoppas den kommer ut snart. Torsdagar är verkligen den segaste skoldagen. 4 tråkiga lektione och slutar 3, finns det något bättre?

Heh, men slutade 15 minuter tidigare idag för jag skulle hinna med bussen till stallet. Skriver senare hur det gick så ni får hålla t ett litet tag, hinner inte blogga mer för nu MÅSTE jag fortsätta PLUGGA!!!




Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Hej! Jag har nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett snyggt Schockemöhle-schabrak i valfri färg och modell! Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget genom att svara på frågan så är du med i lottningen!



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2011/may/vinn-ett-schockemohle-schabrak.html

2011-05-06 @ 19:42:01
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0