Min dag!

Godmorgon!

Ska snart ta och fixa mig till stallet. Idag blir det troligtvis lite foto med hästarna, men vi får se. Emelie följer inte med som det var tänkt...

Och Chilli har fått en lös sko, men han ska skos om senare idag. I värsta fall får jag rida ut lite själv och lite i paddocken. Men det är ju ändå possitivt? Då kanske Daniella kan fota mig? Ännu en rolig sak som händer idag är att vi får en stall kanin. Daniella hade hittat en kanin uppe på sitt land så den ska blir vår stall kanin, mysigt!

Blev inte så mycket bloggande igår eftersom det var valborg och vi hann inte göra några tidsinställda. Jag hoppas alla ni läsare hade en underbar valborg med fint och härligt väder med underbart folk?

Ha en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0