Ny outfit till närmasta dagarna hos knorren.

Imorgon blir det nytt tema, grå-rosa. Tror faktiskt det kan bli fint på feffe, men vi får la se imorgon.

Pappa kommer ut till stallet och hämtar mig, så det blir ridbilder också hihi! De gillar vi. Och sen ska jag se om jag kan baka ihop någon film, om ni vill se?

Padocken imorgon, eftersom pappa inte orkar springa med i full fart med kameran i ena handen för att ta kort, men padocken blir bra den med. Ska jobba med att rida lätt mycket, stå upp och träna min tvåpunkt/trepunkts sits. De va länge sen. Låter som en rätt bra idé.  

Har ni några bra övningar så får ni gärna komma med en kommentar, då blir Emelie glad och länkar till blogg/bdb eller liknande, om övningen var bra då ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0