Min vill ha outfit

Slänger upp en snabb outift snabbt! Känner att det var ett tag sen, eller? Dock blir det inte en exakt vanlig.

Ridoutfit till mig, som jag vill haa!! :) Men allt passar inte till varandra skitbra då, hehe!



+ den under...


Fast jag gillar inte de röda "plattorna"/"fläckarna" på armbågarnas ställe..





+



+



+ ett fint blått schabrak, rätt fint tillsammans ändå eller vad tycker ni? 


hela outfiten tillsammans. Men detta var endast för ryttaren. Nästa outfit kommer upp senare ikväll, då är det hästutrustning som gäller! :) I samma färger som nu, blått & rött!  


Kommentarer
Postat av: Karin

Lovely! Skulle verkligen vilja ha den outfiten. Speciellt KL-västen :D

2011-05-03 @ 22:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0